Podzimní trend v líčení

článek byl publikován 8. 8. 2014

Podzimní trend v líčení

Od září uvádějí kosmetické společnosti nové trendy v líčení na podzim/zimu. Poukážu na velmi povedený a jednoduchý look značky Giorgio Armani, který nese název “Fade to Grey“.

Linda Cantello, mezinárodní specialistka na make-up pro Giorgio Armani, uvádí: „Nejlepší a nejlichotivější make-up by podle mého názoru neměl být vidět. Nejvíce je to pak patrné na přirozeném a lehce „domáckém“ stylu. Oči se v tomto nové vzhledu Armani budou vyznačovat tlumenými barvami, silnějším obočím, šedýma očima a jemně zvýrazněnými rty. Všechny odstíny se snadno nanášejí a může je nosit opravdu každý.“

Mezi novinky patří duo stíny s decentní zlatavou tělovou barvou, která se snadno roztírá. Výsledek může být jak tlumený a jemný, tak i velmi intenzivní. Stíny doplňují linky „Eyes to Kill“ (890 Kč), které zvýrazní linii oka a připraví dramatický pohled plný hutných, jemných i třpytivých odstínů nabízející možnost vrstvitelné intenzity. Make-up se nemůže obejít bez zdravíček „Cheek Fabric“ (1050 Kč) a tyhle jsou obzvláště krásné. Jsou v meruňkovém odstínu, který hravě rozjasní porcelánovou pleť. Zdravíčka obsahují pigmenty spolu s průsvitnou bází, takže na pokožce zbyde jen lehká a jasná barva.

Třešinkou na dortu jsou rty k nakousnutí. Rtěnky (890 Kč) z nové kolekce obsahují minerální perleťové částice, které vytvářejí „krystalický“ efekt a rty tak působí rafinovaným dojmem.

Kolekci uzavírá sada laků na nehty (á 580 Kč). Po použití nových laků se i Vaše ruce stanou vzácným šperkem. Textura se pohybuje mezi hedvábím a sametem, mezi matem a saténem. Lehké měňavé odstíny se na světle zvolna proměňují. Tento lak v podobě tekutého gelu se nanáší jedním tahem v jedné vrstvě, která rychle schne.

(zdroj: L’Oréal)